Charlottecuyvers.reismee.nl

Brussel-Frankfurt-Santo Domingo-San José

Ola!

Momenteel zit ik de luchthaven van Santo Domingo (hoofdstad Dominicaanse Republiek). Wat doe ik daar? Allereerst reis nooit met cheaptickets!! Normaal gezien zou ik een technische tussenstop maken in Miami, maar bij het inchecken zag ik dat het de Dominicaanse Republiek zou worden. Het is hier nu 2 uur 's nachts. In Costa Rica 1 uur 's nachts. Nu zit ik hier te wachten op mijn vlucht naar San José die vertrekt om 6 uur. 1 ding heb ik al vast ontdekt: KNAPPE MANNEN! Haha :) Wat heb ik nog ontdekt? Ik stapte uit het vliegtuig in Santo Domingo en het was zooo heet én vochtig. Ik viel bijna flauw :D Het is alleszins beter dan bij jullie dus ik mag niet klagen!

Aja en niet vergeten te vermelden : Duitsers kunnen geen Engels! Mijn medepassagiers hebben alles moeten vertalen :D

Wat spannends heb ik nog meegemaakt? Ik ben twee keer gebotst tegen dezelfde persoon (de tweede keer voelde hij direct in zijn zakken hahaha), ik heb al ineens yoghurt gemorst op mijn kleren (ik had toch beter wasmiddel meegenomen papa!) en er liep een zatte op het vliegtuig (er was drank a volonté). Het eten was Duits : het leek al eens gegeten.

Slapen? Niet gedaan. Er zaten baby's op het vliegtuig en naast mij zat een snurkende man met rugpijn.

Ik ga afsluiten met positief nieuws : er is nog niets gestolen, ik ben nog niet ontvoerd én ik heb nog niet echt het gevoel dat ik aan de andere kant van de oceaan zit.

Mijn volgend berichtje zal uit de jungle komen!

Tot snel!

xxx

Reacties

Reacties

Marie-Laure

Haha zalig! Keileuk geschreve! :D ben benieuwd nr u volgende update! ;) xxx

Marie-Laure

oh en ik wil ook heel veel foto's zien :D

Tina

Hahaha Charly, ik heb strijk gelegen van 't lachen met uwe comment :D!!!

Geniet ervan, lieve chou!

xxx

Stephke

Het avontuur is begonnen!
Ik had het toch gezegd van die duitse maatschappij, haha!En de films allemaal gedubbed int duits?
Lekker warm eh! Da gaat zo altijd zijn vanaf nu, zalig!
Ik bel Jan Hein vanavond rond elf uur, dan zijt ge er ondertussen wel gearriveerd in de jungle :-)
ps; wak vergeten zeggen ben, zie da ge zeker een plaats aant raam hebt in de bus en steek uw hoofd er af en toe eens uit met uw haren in de wind haha! Met zicht op de woeste natuur en rivieren das één van de eerste momenten da ge u vrij gaat voelen, echt zalig! Ah ja en zoek krokodillen als ge over bruggen rijdt! spannend! Dikke kus

Stephke

Ah ja en dat was ik nog vergeten zeggen,

Ola right back at ya!

Elise Cuyvers

Domnicaanse is zelfs beter! haha :)
ik lig thuis ;s heb iets in mijn nek gekregen , kan niet bewegen ;s
maarja! amuseer u e

elise x

Mish

Het avontuur is begonnen !! Ben blij al ietske van je te horen. het ziet er allemaal gezellig uit hé ! je weet met duitsers niks dan last. Maar vanaf nu zal het wel veranderen met de Spaans sprekende mensen !!!!!!! Joepieeee !! Chica bien , hasta la próxima besitos xx

Nadia B

klinkt echt super!!!! wish I was there :)

papa

...vergeet niet op tijd je hoofd terug in de bus te steken als er tegenliggers aankomen !

Luc Somers

Gij zijt zo zot als een achterdeur

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!