Charlottecuyvers.reismee.nl

El Salvador!

Holaaaaaa!

Ik zeg wel veel 'Hola' hé. Misschien moet ik mijn Nederlands wat meer beginnen te oefenen want geloof mij, ik denk dat Nederlands mijn derde taal is geworden. Dus opnieuw:

Halloooooo!

De meeste backpackers, zie je aan het strand van El Salvador, maar ik heb beslist om de bergen te gaan verkennen. Ik heb dit beslist omdat ik nog even wat extra cultuur wil opsnuiven, in plaats van het Amerikaans gejammer (niet doorvertellen alstublief). Vanuit de grens zijn we gereisd naar Sonsonate. Niets te beleven en dus hop weer op die bus. Deze keer naar 'Yuayua'. Elk weekend hebben ze daar een 'eetfestijn'. Iedereen komt bijeen en eet op het straat (voor de zitters, ja er staan tafels). En yes, we waren daar in het weekend. Nadien zijn we 30 minuten uit het dorpje gewandeld om de watervallen te bekijken. Prachtig! Ga op je eigen, want dan kan je minuut na minuut nog wat 'buenos, que tal?' tegen de bevolking zeggen.

De dag nadien, wilden we naar een ander dorpje gaan, maar we hadden de verkeerde weg genomen dus besloten we om een nachtje te verblijven in Santa Ana. Alsook niets te beleven, maar misschien was dat omdat we buiten het centrum sliepen (en ja ik weet ook wel dat dat de reden was haha). We zijn daar wel bij lokale mensen (en de vliegen) iets gaan eten. Het was iets dat ik nog niet had gegeten op mijn trip, maar het was superlekker. Geen idee wat het was, maar het was, zeker en vast, eten.

De dag nadien zijn we vertrokken naar San Salvador om daar een directe bus te nemen naar Managua, Nicaragua.

En het was een leuk weerzien met Nicaragua!

Charly.

Reacties

Reacties

Stephanius de Vloeberghus

hahahaha! " buenos que tal? "

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!