Charlottecuyvers.reismee.nl

Los ultimos dias (en Nicargua y Costa Rica)

Halloooo!

Vanuit San Salvador nam ik een directe bus naar Managua. Vanuit daar ben ik naar Ometepe gereisd. Een eiland in een meer bestaande uit twee vulkanen in het midden van NIcaragua. Alsook is dat meer, de enige plaats ter wereld waar er haaien zwemmen. Zwemmen zat er dus niet in, maar we konden wel een brommer huren en rondrijden op het eiland. Ik moest wel vanachter zitten , omdat ik geen rijbewijs heb.En ja natuurlijk moet er iets mis zijn met de brommer. De brommer was niet geschikt voor de wegen. De meeste wegen lagen vol met stenen en putten. En onze brommer had ook niet genoeg kracht om een berg op te gaan (haha dat had ik dus NIET verwacht). Dus dat was rijden, duwen, rijden,.. . Maar het was een prachtig eiland!

Vanuit Ometepe, ben ik nog even gedag gaan zeggen in San Juan del Sur om dan snel de grens over te steken naar Costa Rica. Dat was een trip van meer dan 12 uur!

Vanuit San José, ben ik nog even naar de plek geweest waar alles begon.. Puerto Viejo!

Dit is mijn allerlaatste verhaal en ik hoop dat ik ooit nog de kans heb om te gaan rondtrekken. Ik kan iedereen aanbevelen om dit te doen, het is een ervaring om U tegen te zeggen. Natuurlijk heb ik wel momenten gehad dat ik naar huis wou, maar momenteel schrijf ik met tegenzin het laatste verhaal.

Tot slot... ik heb mensen leren kennen die nu vrienden voor het leven zijn en dat is iets wat ik nog het meeste ga meedragen.

Dankuwel Centraal-Amerika! We zien elkaar snel weer en dat is een belofte!

Charlotte.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!