Charlottecuyvers.reismee.nl

Dit moet ik toch even vermelden...

Het is nu half 3 's nachts in Samara, een dorp aan de pacific in Costa Rica. Ik kom net terug van een avondje uit met twee franse zwitsers die ik wat eerder had leren kennen in San José. Hele toffe, lieve en beschermende jongens. Zaterdag kwamen we aan in Samara en leerden we een man kennen uit Wallonie. Een hele grappige, toffe man. Hij leek ok! Vanavond beslisten we om iets te gaan drinken in het dorp. Al snel kwamen we de Franse Belg tegen. We hebben ons kapot zitten lachen met hen. Nadien gingen we samen naar een bar aan het strand. En nu begint het verhaal pas echt... . HIj zei ineens dat hij zijn sigarettenpakje niet meer vond. Hij was helemaal gestresseerd... . Wij vonden dat héél raar. Al snel kwamen we te weten dat er cocaine in zat. De Belg belde direct naar zijn dealer. En echt, geloof mij, 2 minuten later kwamen er 2 zwarten aangereden op een motor. De Belg gaat erop af en krijgt zijn poeder. Nadien komt 1 zwarte van de motor binnen gewandeld. Hij draagt een bandana, hoed, militair jasje en een zakkenbroek. In 1 van zijn zakken zat een pistool met de kogelhuls naar boven gericht. Dat ik dit nu om half 3 's nachts vertel wil héél veel zeggen over hoe ik mij voelde toen ik dat zag. Nu besef ik dat mijn trip gevaarlijk kan worden. De 2 Zwitsers zijn wat zwaargebouwd en zelfs zij hadden evenveel schrik als mij.We zijn direct vertrokken.

I want to see that never fucking (sorry) again!

Slaapwel!

Charly.

Reacties

Reacties

Margaux

WTF? Zot! Blij dat je oké bent! Pas maar goed op!

Kevin

Amai das weer een serieus straf verhaal. Vergeleken met daar is leven in Antwerpen maar klein bier. Je hebt geluk dat je daar zonder kleerscheuren bent weggekomen.

Tina

Damn Charly! Zijt echt nog voorzichtiger in het vervolg!!

Tina

En nen dikke kus en knuffel! Nare ervaring, maar morgen is een nieuwe dag, dus weer volop 100% genieten! xxx

Stépha

Hahaha! twee toffe lieve beschermende jongens! Goeien bal! ;-) x

Stépha

Ok en nu verdere reactie op de rest van het verhaal dat ik daarnet nog niet had gelezen: achter de schermen van het hele "pura vida en happiness gebeuren" schuilt toch wel iets in het struikgewas (en ook letterlijk soms) dus hou dat altijd in uw achterhoofd!! xje

Ruben

He Charlotte! Leuk om te lezen dat je zo van je reis geniet! benieuwd naar verdere avonturen

nadia Bouhjar

OMG wees voorzichtig!!! we willen je wel heel terug hebben é! :)

Mish

En dat is de reden dat wij je altijd hebben gezegd om voorzichtig te zijn !!
Let nog goed op je tellen , en geniet nog !!

dikke x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!