Charlottecuyvers.reismee.nl

Liberia, Tamarindo, Samara en Jaco

Hola!

Omdat er veel mensen zagen dat mijn verhalen te lang zijn, ga ik proberen om dit héél kort samen te vatten.1..2..3 Here comes the short story!

Liberia- Voor het eerst bij een Ticofamilie gegeten. Zij woonden in een redelijk normaal huisje met veel prulletjes en ook wel wat stof. We hebben het lokale eten gegeten. Ik zei tegen de mama dat ik haar schoenen mooi vond. Als antwoord kreeg ik 'je mag ze hebben als je wil'.. zo lief.. . Ze hebben mij ook uitgenodigd voor kerstmis! Spannend! (Is dit al kort genoeg? haha)

Tamarindo- Véél Amerikaans invloed. Om te feesten is het suuuper! Daar zat ik via couchsurfing gratis in een chic domein met zwembad en alles erop en eraan. Spijtig genoeg was mijn host zooo saai. Een geluk bij een saaie host was dat ik 2 jongens tegen ben gekomen die ik eerder in San Jose had ontmoet. Vanaf dan ben ik 3 dagen met hen gaan reizen met de auto (gratis vervoer!). Aja in Tamarindo leerde ik ook een meisje kennen die oorspronkelijk uit een Amish familie kwam in Belize. Misschien kan ik proberen om binnen te komen in de Amishfamilie in Belize. Let's try that!

Samara- Praaaaachtig! Vooral de surfinstructor hahaha. Ik heb voor het eerst leren surfen. Een kleine ramp. Ik denk dat het aan de golven lag! Haha. Daar heb ik ook de Cocainedrugdeal meegemaakt, zoals jullie wel weten. Wat kan ik nog zeggen? Think Charlyyy. Er was op straat een meisje oorbellen aan het verkopen en zij kwam gewoon uit... Brussel!

Jaco- Weeral die stomme Amerikanen. Grote gebouwen, lelijk strand,.. . Ik heb er wel in een superleuke hostel gezeten! Hostel De Haan, een aanrader! De Ticomanager zie je altijd lachen! Ik wou normaal 1 nacht verblijven en ik heb er 3 nachten gezeten. Ik heb er niet gezeten voor het dorp, maar voor de mensen en de feestjes.

Ik denk dat dit wel kort genoeg was!

Nu zit ik weer in Puerto Viejo en nadien ga ik mij klaarmaken voor het land van de nica's.. Nicaragua!

Charly!

Reacties

Reacties

Stephke

Seg, eerst en vooral, ik HOU van uw lange versies, wat is dat nu voor zever! Als mensen zagen is dat enkel en alleen omdat ze diep vanbinnen (onbewust) jaloers zijn en het niet kunnen verkroppen dat zij in hun koude saaie rushy België zitten en de guts niet hebben om hetzelfde te doen wat jij doet. Geloof mij, ik had dat ook. Dus trek er u de ballen van aan en just be your lovely Charly self. Schrijf erop los en laat het ons maar eens allemaal goed weten wat jij daar allemaal beleeft want ik kan er niet genoeg van hebben het te lezen!
EN dan ten tweede, geef het surfen niet op!! Eens ge het begint te kunnen zijt ge vertrokken en gaat ge verslaafd worden! En dan kunde overal gaan surfen waar ge komt!
By the waykes, wanneer gaat ge afspreken met die advocaat in San José, niet overslaan!!!!!!!
Dikke kus, snel skypen! xxxxxxxxxxxxxxx

ELISE

:)

Chiara

Ik ben ook voor de lange versies ! Meid, het klinkt allemaal zo fantastisch en ik ben echt zo blij voor jou ! Ook omdat ik zie dat je er echt van aant genieten bent en dat er een nieuwe wereld voor je opengaat ! Weet dat ik, ondanks de weinige reacties, je verhalen altijd aandachtig lees & dat ik vaak aan je denk !
Zoen
Chiara

Tom Billiet

Tijd om ook eens iets achter te laten want ik heb al je verhalen al gelezen maar nooit iets zelf achtergelaten.

Charlotte, tziet er zo avontuurlijk uit wat je meemaakt. Ik zou het nooit durven zo maar alleen, dus ik kijk best wel wat op naar je :)
Over de lange en korte versies van je verhalen, voor mij doet het er op zich niet toe ... Ik geniet zowel van je lange als korte verhalen!

Anyway, maak nog erg veel plezier daar. Dit schrijf ik met een achterliggende gedachte van: "Zo stom datk da schrijf want dat gaat ze sowies hebben :D".
Een dikke kus en tot het volgende verhaal waar ik nu al naar uitkijk!
Mwah X!

Tina

Zaaalig!! Maar ik vind de langere versies toch veeeel leuker, zne ;)
Dikke kus

Ryan

Hi, just wondering how the rest of you trip went. Sorry Tamarindo was so boring, I typically work all the time and usually let surfers do their own thing. I hope the rest of your trip is interesting and full of adventure

Luc Somers

Zeker als je voor de eerste keer verkracht wordt, wil ik een lang verhaal

Luc Somers

Zeker als je voor de eerste keer verkracht wordt, willen wij een lange versie.

Luc Somers

Sorry voor de herhaling.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!